اطلاعیه

Popcorn به من ایمیل زده بود و میگفت با کامنت دادن مشکل داره
آیا شما هم مشکلی داشتید؟
اگه نتونستید در این مورد کانت بزارید،ممنون میشم بهم ایمیل بزنید و بگید.
Email: engheza@gmail.com

3 - نظر جناب عالی چیست؟ -:

اسپایدرمرد گفت...

1...2...3... امتحان میکنیم! خب اگه این کامنت رو میبینی یعنی مشکلی وجود نداره!

ناشناس گفت...

من تونستم.

ناشناس گفت...

سلام آقای امیر
راس می گی اینجا نظر خواهی داره پس من چرا ندیدمش ؟!
دادا می بینی ؟ پیری ِ و هزار درد ... یکیشم کم سو شدن نور چشم ِ ( بهونه خوبی بود ) !

اینجا هم می گم .
خوشحالم هستین و می نویسین و من بازم خواننده جملاتت هستم



أره ... متاسفانه دیگه نیست تا لبخنداش نصیبم شه نا بره تا آخر دنیا

و بازم باید بگم ... دادا عمر که می گذره خودمون و جملاتمون پوست می ندازیم و آره منم دوس دارم همون جمله قبلی رو تکرار کنم اما ...........

 
Clicky Web Analytics